LolaCooleChimp.reismee.nl

Olola...Domaine des Forges!

Hey Apen!

Toch nog even een kort berichtje van Lola CC uit het Domaine des Forges. Zaterdag een prima reis gehad en waren we hier om 16.00 uur. Natuurlijk lagen de jonge mensmannen al heel snel in ons 'eigen' zwembad. Zondag en maandag werd en gechilled, gezwommen en gegolfd en gisteren ging het mensvolkje naar Futuroscope. Een soort pretpark, maar dan zonder achtbanen. Futuroscope ligt hier zo'n drie kwartier rijden vandaan, vlakbij Poitiers. Denk je, geen achtbanen wat saai! Maar dat viel wel mee. Hier staan verspreid over een mooi aangelegd park een flink aantal spectaculaire futuristische gebouwen en in deze gebouwen kun je vnl. 3D films bekijken. De topper was de nieuwe 4D (virtuele achtbaan) attractie Arthur & the Minimoys en daar zijn we dan ook 2 keer in geweest. Deze Arthur film is het prestigieuze werkje van regisseur Luc Besson. Leuk dagje daar gehad met mooi weer. Vanaf het moment dat we hier aankwamen hebben we zon en zo'n gemiddelde van 24 graden gehad. Vandaag stond Lola CC voor het eerst op met bewolkte lucht. Had al op het RTL4 weerbericht gezien dat het hier vandaag minder mooi zou gaan worden (regen dus). Maar het is nog steeds warm en een beetje benauwd. Nou ja, kan mij het schelen, ik ga toch niet golfen vandaag. Dat laat ik aan het mensvolkje over.

Dikke knuffel van Lola Coole

Cool
Chimp

Annemarie

Allo allo! Entendre une telle belle piscine! Heureusement, vous n'avez pas à faire maintenant activement Bets, pas de douleur, cette fois!

Prenez votre vin maintenant et puis un, pour ne pas mentionner le morceau occasionnelle de chocolat!

Amusez-vous et même les salutations!
Xxx