LolaCooleChimp.reismee.nl

We gaan ff naar Egypte!

Hey Apen!

Mensvolkje minusmensKees gaat er eventjes tussenuit naar Egypte. Dacht nog WOW!!! naar de pyramides, tempels en al die oude stenen en zo. Maar nee hoor, wat gaat dit mensvolkje doen? Golfen in El Gouna aan de Rode Zee, brrrrrrrrrr...

Dan denk je als Coole

Cool
Chimp: 'watheb ik daar nou te zoeken; water en golf, de twee dingen waar ik de grootste hekel aan heb!'Maar ja, als aangesteld reisverhalenvertelster moet ik en Roodboekienatuurlijk mee om verslag te doen van dit gebeuren. Niet dat ik denk dat er veel te vertellen valt, maar vooruit...ik heb me maar laten overhalen. En er is een groot voordeel voor Lola Coole
Cool
Chimp: het is daar lekker warm!

We vertrekken 21 december met ArkeFly en komen in de vroege ochtend van 29/12 weer terug. Op tijd terug voor de champagne en oliebollen van Heleen.

Mocht er iets te melden zijn vanuitEgypte, dan laat ik van me horen.

Dikke knuffel van Lola Coole

Cool
Chimp!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!