LolaCooleChimp.reismee.nl

Hou wel van een uitje...

...nee, niet die dingen die je kunt eten. Die vind ik vies en je moet er ontzettend veel winden van laten.Maar ik heb het over uitstapjes, eventjes naar een ander plekje. Anders wordthet leven saai. Zo was ik samen met mijn mensvolkje in de meivakantie een paar daagjes in Movie Park Germany (vet cool). Een soort Universal Studios, maar wel wat kleiner. Vette attracties, vette achtbanen. Daar wist Lola CC zich uitstekend te vermaken, kan ik jullie vertellen. Het mensvolkjetrouwens ook. Ben niet in de waterachtbanen geweest, daar word jenat. En jullie weten, Lola houdt niet van water. Zelfs niet van waterijsjes!

Nu heb ik de pech dat ik bij een mensvolkje woon dat van golfen houdt. Ik niet! En nou gaan we met het Hemelvaartweekend weer de hort op, naar Duitsland. Alleen van die naam al krijg ik de kriebels: Bad (nat) Bentheim! Da's bij Enschede net over de grens. En wat gaan ze daar dan doen? Jullie raden het al: golfen en zwemmen, mijn meest favoriete (ahum) activiteiten, but not! Gelukkig heeft mensBetty ook een grote bioscoop gevonden aldaar, dus gaan we ook nog iets doen wat ik leuk vind: film kijken. Ik zal het allemaalwel weer lijdzaam ondergaan.

Nou, Apen,jullie horen nog wel hoe het daar was. Waarschijnlijk oersaai!

Knuffel van Lola Coole

Cool
Chimp

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!