LolaCooleChimp.reismee.nl

Lekker camp!

Hey Apen!

Lola Coole

Cool
Chimp gaat dit jaar kamperen! Dit keer geen exotisch (vlieg)reisje naar Verweggistan, maar met de auto van MensKees naar Zuid-Duitsland, Slovenië en Kroatië. En weten jullie wat nou zo cool is: Lola CC heeft al een campingsmoking! We beginnen in het zuiden van Duitsland: in Lackenhauser, Beieren. Daar slaapt Lola CC in een 'mobile home'. Geen idee wat dat is, hoop maar dat dit ding niet al te mobiel is want anders doe ik geen oog dicht. Vervolgens gaan we een weekje kamperen in Slovenië, in Lesce vlakbij het meer van Bled. En da's helemaal vet cool want daar slaap ik in een luxe tent van Vacansoleil. Daar heb ik weleens reclame van gezien op TV en ze beweren dat je daar dan echt het vakantiegevoel van krijgt. Nou, ik ben benieuwd! De laatste week gaan we naar de Adriatische Zee in Kroatië. De plaats heet Trogir en dat ligt boven Split. Hier slaap ik dan weer in zo'n mobiel huisje. Nou apen, ik kan niet wachten tot het zover is. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn campingavonturen.

Tot gauw! Dikke knuffel van Lola Coole

Cool
Chimp!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!