LolaCooleChimp.reismee.nl

Kroatië was warm!

Hey Apen!

Had jullie nog beloofd om het e.e.a. te vertellen over onze laaste week in Kroatië. Ik kan kort zijn: het was warm en waterig! Want het mobiele huisje stond nl. aan de Adriatische Zee en die was behoorlijk nat. Gelukkig was er in de verste omstreken geen golfbaan te bekennen, dus dat was weer een meevaller.

Niet te snappen, maar de mensmannen hebben zich daar kostelijk vermaakt. Bootje varen, bootje naar Trogir, scuba-diving en de laatste dag zaten ze nog op een banaan. Nou ja! Daar ga je toch niet op zitten, die eet je lekker op. De foto's spreken voor zich, hier heeft Lola CC verder weinig over te melden.

En zo heeft Lola CC in drie weken tijd toch eventjes 6 landen aangedaan. En denk je misschien, da's mooi geweest. Nee hoor, ze gaat zaterdag nog eventjes met het mensvolkje (minus mensKees) via België naar Frankrijk. Dat zijn dan in totaal 8 landen! Daar gaan we in de buurt van Poitiers in een huis met zwembad aan een golfbaan zitten (Domaine des Forges). Jullie begrijpen misschien dat na weer een weekje water en golf, Lola CC zwaar toe is aan vakantie. Ik ga alvast boeken voor een paar weekjes Afrikaans regenwoud of zo.

Ik neem natuurlijk Roodboekie weer mee naar Frankrijk en mochten we daar wi-fi hebben, dan zal ik jullie ongetwijfeld nog even berichten.

Nou Apen, tot gauw dan meer weer. Dikke knuffel van,

Lola Coole