LolaCooleChimp.reismee.nl

Olala...mayonaise

Hey Apen,

Morgen vertrek ik met het familievolkje naar het Franse land. Mijn soulmate Rakker komt uit Frankrijk en spreekt die taal heel goed. Maar ik! Ik spreek vloeiend Chimpansees, Nederlands en een klein beetje Zuid-Afrikaans. Maar Frans, daar snap ik geen barst van. Het enige woord dat ik ken is mayonaise, dus ga ik dit te pas en te onpas gebruiken. Ik heb er een andere variant op bedacht: OLola...mayonaise. Nou, we zullen wel zien hoe Lola CC zich gaat redden in Frankrijk, ze blijft gewoon dicht bij Rakker in de buurt. Morgenvroeg gaan we karren, dus zeg ik: ooievaar (heb ik net geleerd) en wellicht tot later.

Dikke knuffel van Lola Coole

Cool
Chimp

Reacties

Reacties

clubjekruller

Hey there,
Op naar "les apes maritimes" e.o. Heb een goede reis en vermaak je goed! Veel plezier!

oma

Betty, ik zit bij Gerda de foto's te kijken. Ik ben er hartstikke blij om om jullie te zien. Geniet er maar van want het is hier maar 17 graden en veel buien.
Heel v eel liefs en hele dikke knuffel van oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!