LolaCooleChimp.reismee.nl

The morning after...

Hey Apen!

Hebben jullie gezellige Kerstdagen gehad? Lola Coole

Cool
Chimp heeft een prima, maar ook een verrassende Kerst gehad. Zit het mensvolkje gistermiddag te kerstlunchen bij de Japanner, komt mijn maffe mensoma met het geweldige idee om maar eens een paar dagen te gaan skiën! Nou, daar heeft Lola C
Cool
C wel oren naar. Want hoewel ik natuurlijk helemaal niet van nattigheid houd, hou ik wel van sneeuw (is toch minder nat) en vooral van snowboarden! Vet cool op zo'n board naar beneden suizen, halfpipe pakken,beetje jumpen,dus bepaald niet saai. En jullie weten, Lola C
Cool
C houdt wel van wat vette actie! Ga ik lekker samen met mijn vrienden en Ome Dim doen. De rest (gaap...) gaat skiën en ik heb begrepen dat zelfs mensoma ook nog wel eens op die rare latten wil gaan staan. Nou, dat wordt lachen...

Dan vragen jullie je natuurlijk af, waar gaat Lola C

Cool
C met haar mensvolkje dan naar toe? Dat was snel besloten en gelukkig vond het mensvolkje nog een leuk plekje: een appartementje midden in Gerlos, Tirol. En waarom? OmdatLola C
Cool
C en de mensmannen daar al 2 keer zijn geweest. Omdat het tijd was dat mensoma ook eens een keertje mee zou gaan. Omdat daar zoveel Nederlanders zijn, ha...ha...ha...En, last but not least, omdat de apres-ski daar prima is. En nou wil het toeval datmensoma in haar jonge jarenmeerdere malen Nederlands kampioen apres-skiën is geweest,dus komt zij ook aan haar trekken.

Enfin, apen, morgen vertrekken we richting de bergen en komen waarschijnlijk volgende week dinsdag terug.Leuke verrassing, toch?

Dikke knuffelvan Lola Coole

Cool
Chimp!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!