LolaCooleChimp.reismee.nl

Egypte en Costa Rica

Hey Apen!

Over drie weekjes zit Lola C

Cool
C in het warme Egypte (El Gouna). Aan dat weekje ga ik verder geen aandacht besteden want ik vind er persoonlijk niks aan daar. Water (Rode Zee), zwembaden en golfen. Alle ingrediënten voor een flutvakantie voor LCC. Nou, dat ken ik inmiddels wel en daar valt natuurlijk helemaal niks leuks over te vertellen. Het is daar namelijk oersaai. Het mensvolkje heeft er wel zin, voor een coole chimp toch niet te begrijpen. Wel lekker warm daar, dus kruip ik elke dag lekker in het zonnetje om op te warmen.

Maar nu eens eventjes wat anders: het mensvolkje moet natuurlijk in de zomervakantie ook weer de hort op endaar word ik wel blij van: ze gaan naar Costa Rica! En wat hebben ze in Costa Rica? Regenwoud, jungle en aktie. Kijk,'now we're talking!'. Dat is nou mijn soort vakantie, ik voel me tenslotte thuis in het regenwoud. Het mensvolkje is inmiddels allerlei leuke reizen een het bekijken, maar alle kans dat ze weer met Riksja Travel op reis gaan. Daarhebben ze tenslotte al topvakanties mee gehad naar Thailand, Maleisië/Borneo en Zuid-Afrika. Ik houd jullie op de hoogte.

Dikke knuffel van Lola Coole

Cool
Chimp!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!