LolaCooleChimp.reismee.nl

IPet

Hey Apen!

Lola C

Cool
C gaat met de tijd mee! Heb m'n Roodboekie verkocht, beetje gespaard en voilà: ben nu de trotse bezitster van een heuse iPad en da's vet cool modern, toch? Met 'n 3g (netwerk) abonnementje van Vodafone erbij, kan ik nu altijd en overal mijn reisverslagen en foto's versturen. Met onze Costa Rica reis in 't verschiet geen slechte zaak. Dan kan ik jullie helemaal up-to-date houden. Ik heb natuurlijk weer 'n naam voor mijn kekke apparaat: IPet! Get it? Zaterdag gaan we naar Egypte en kan ik IPet gaan uittesten, dus jullie horen nog van mij.

Heleen is vandaag jarig: GEFELICITEERD!!!

Dikke knuffel van Lola Coole

Cool
Chimp!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!