LolaCooleChimp.reismee.nl

Geen nieuws, goed nieuws...?

Hey Apen,

Jullie zullen wellicht denken: 'wat is het stil op Lola C

Cool
C's reisblog, gaat ze nou helemaal niet meerop reis of zo?'Maar niets is minder waar, wantik ga met het mensvolkje in augustus helemaal naar Midden-Amerika.We gaan een rondreis maken in Costa Rica!Als je op de kaart kijkt kun je zien waar we allemaal zoal naar toe gaan en datdoen we dan gewoon met eigen huurauto. De trip is al helemaal uitgestippeld door Riksja Travel en dat wekt bij mij wel het nodige vertrouwen. Want die luitjes hebben het mensvolkje inmiddels al erg leuke reizen laten doendoor Thailand, Maleisië & Borneo en Zuid-Afrika. Veel aktie, natuuren avontuur en daar houdt deze coole chimp wel van. En weten jullie wat nou zo lekker is: ze hebben daar veel regenwoud, net zoals in Afrika waar ik vandaan kom! OK, regen vind ik niks, maar dat woud met al die prachtige flora en fauna, daar verheug ik me wel op. Ik heb me laten vertellen door het mensvolkje dat we ook nog bij een of andere stam gaan slapen, de bri-bri of zo. Nou, dat zal wel weer een smerig zootje wezen, maar begreep wel dat ze chocola maken en daar lust ik wel pap van...

Enfin, zodra ik hierover wat interessantstezeggen heb, meld ik me welweer.

Dikke knuffel van Lola Coole

Cool
Chimp

PS:We gaan over 2 weken nog wel eventjes naar het Verenigd Koninkrijk. Totaal niet van belang voor Lola C

Cool
C: het mensvolkje gaat nl. naar The Open en misschien weten jullie dat dit golfen is. Brrrrrr, ik gruwel alweer bij de gedachte. Zitten ze ook nog in een hotel aan de zee, waar ik natuurlijk met geen stok in te krijgen ben. Als ik Tiger Woods niet zou gaan zien, zou ik niet eens meegaan. Maar eventjes al die golfgrootheden bekijken, is nog wel de moeite waard...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!