LolaCooleChimp.reismee.nl

LOL met LIL

(Laughing Out Loud met Lola In Liverpool)

Hey Apen!

We zijn weer thuis van een lang weekendje Lancashire, Engeland. Het mensvolkje heeft enorm genoten van 'The Open' (da's een golftoernooi voor golfhotemetoten). En ik? Ik heb het gebeuren volledig langs mee heen laten gaan. Want jullie weten: van golf hou ik helemaal niet! Ik ken die golfspelers niet (alleen Tiger vanwege zijn buitenechtelijke golfspelletjes), snap geen (golf)bal van het spel en vind het oersaai dat steeds dezelfde mensen tegen hun eigen bal slaan. Kijk liever naar een potje voetbal of zo. Hoe heb ik ooit terecht kunnen komen bij dit mensvolkje! Enfin, het mensvolkje kwam, nadat ze al kennis hadden gemaakt met vader en moeder Luiten, ook nog even Joost Luiten himself tegen op de luchthaven van Liverpool. Die ging met dezelfde vlucht terug naar Amsterdam. Ken die hele gast niet, maar hij mocht ook meedoen met die golfpartij in Engeland. Was wel een vriendelijke gast en het mensvolkje heeft een tijdje met hem gesproken. Vonden ze leuk. En de jonge mensmannen zijn met die Joost op de foto gegaan. Lekker belangrijk! Poeh...

Om Lola C

Cool
C ook nog een plezier te doen, ging het mensvolkje gisteren een half dagje Liverpool doen. Jawel, de stad van de Beatles. Niet dat ik weet wie dat zijn, maar overal zie je verwijzingen naar deze mensapen. Liverpool is best een leuke stad, zeker bij de docks. En Lola C
Cool
C vond de stadstour met de 'yellow duck marine' vet cool! Schrok wel even toen we het water in reden, maar dat bleek de bedoeling te zijn. Gelukkig had mensoma me goed vast, want ik vond 't natuurlijk geen pretje dat water. Heb nog even een paar foto's van me laten maken door het mensvolkje, zodat jullieook van mijn bezoek aan Liverpool kunnen genieten.

Dikke knuffel van Lola Coole

Cool
Chimp

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!